Hanımlar hastane çıplak tartıyor ama sık gitmiyorum tabi aydan aya hep sağlık ocağına gidiyorum onlarda soyarak değil kıyafetle tartıyor. Kaç gr düşeyim bilemedim sağlık ocağındaki hemşire 200 300 gr düşüyor bazıları yarım kilo diyor ne yapmalıyım bu konuda düşün düşün anlam veremedim. Gr bile benim için çok önemli?