Bebeğimin 4. ayında yaşadığımız uyku gerilemesi sanırım kalıcı oldu ve gece 2 veya 3 kez kalkan bebeğim 6. ayında saat başı kalkmaya başladı ve bütün gece uyuyamadığı için tüm keyfi neşesi gitti çocuğumun😢 En sonunda bu iş böyle olmayacak deyip uyku eğitimine karar verdim.İlk birkaç gün saat düzeni oluşturduk vs gündüz uykuları uzamaya başladı ama sonrası tam bir kabusa döndü.Memede ya da kucakta uyuyan bebeğimi yanyana yatarak uyutmamı istedi danışman.Tabi bizimki çığlık kıyamet.Çook ağladı.Onu tam sindirememişken, şimdii de temasla kendi yatağında yatıracaksın diyor
Ben de, oğlum da çok yorulduk.Ağlaya ağlaya dalıyor yavrum😢Bunun daha kolay bi yolu var mı sevgili anneler?Bi yol gösterin lütfen uyku eğitimi tecrübesi olanlar.Bugün tamamen vazgeçmeye karar verdim galiba, bir ben mi bu kadar zorlandım😢