Karadeniz61 Aslında bebeğim mayıs ortası doğacakken 5nisanda gelmeyi tercih etti ☺️ Dün akşam diş kontrolü yaparken parmağımıza minik bi diş battı 🥲 gözükmüyor ama hissettiriyor, sizde durumlar nasıl😁
Cereninci Karadeniz61 16 Nisan da 39+4 doğdu kızçem ama ufukta diş miş yookk 😃 merak ediyorum hergün kontrol ediyorum ama yok yani daha hiç
Zhrabrk Karadeniz61 13 nisanda doğdu alt iki dişimiz çıktı. Üstlerde geliyor sanirim 1 haftadir perişanız😭
Karadeniz61 Deletedmom_49 kabarma falan var mı peki ☺️ Ayy insan konduramıyor dişi çıkınca bi garip oluyor 🥰
RiverandSun Benim kızım 20 nisanda doğdu 7 ay 8 günlük ama gelmedi daha dişler. Şu an alt taraf bembeyaz çok kaşınıyor ve ağrıyor dokundurtmuyor. Geldi gelecek sanırım
Karadeniz61 RiverandSun bizde de çok huysuzdu geceleri uyku halinde ağlama falan derken anlamadık o sıra gelmiş🥲
Cereninci Karadeniz61 inşallah sağlıkla gelsin ben geç çıkartmışım ama hep diş sorunum var inşallah bana çekmez o tezi ben sildim kafamdan 😃
Sukranceylan Attent bebekten bebeğe değişiyor ya, zaten sancılı bir süreç ne kadar geç çıksa o kadar iyi belki 🙊
Grlnl Karadeniz61 16 nisanda doğdu. 15 gün önce çıktı dişi ilki çok zorladı 2 gece uyumadı. 2. Arkasından 2 gün sonra gözüktü 🥺 bende oturup ağladım vayy annem sen ne ara büyüdün diye 😂