mariiiin2 Bebegim 16 aylık , ve 8 aydır krunmuyoruz , adet duzensizlğim var , emziriyorum , ikinci bebişi dusunuyorz ama olmuyor ,biliyorum Allah nasip edrse olur, ikinci bebiş için uğrasanlar oldumu
Ssssraa Elbette, ikinci tüp bebek olan bile var. Olur yani neden bu kadar taktınız ki vaktini bekliyordur 8 ay kısa bir süre🌺
Ssssraa mariiiin2 regl düzensizliğim de var demişsin, bu sebepten olmuyor olabilir. Bir doktora görünmende fayda var 😊