4 ay 18 günlük bir kız bebeğim var 5-6 gündür huzursuz gece uykusu uyuyor emmede problem gaz-kaka problemi yok ama bırakınca ıkınmaya başlıyo ağlar gibi sürekli ıkınıyo kucakta gezdirince susuyor lütfen tecrübelerinize ve cevaplarınıza ihtiyacım var sizce neden yaşayan var mı