Arkadaşlar merhaba . Ben ikinci defa anne olmak istiyorum ama 3 4 aydır denedigimiz halde olmuyor. İlk bebeğime hemen hamile kalmıştım bu sefer neden olmuyor anlamıyorum . Kolay hamile kalmak için ne yapmalıyım ve Dr ne zaman başvurmalıyım beni biraz aydınlatır mısınız ve dua eder misiniz