Kızım 17 aylık, bu sabah çok iştahsızdı ne yese kustu ağız dolusu. Doktora götürdüm, sağ kulak iltihap boğaz da kızarık dedi. İlaç olarak antibiyotik verdi yarın kullan dedi, bir tane kusmayi engelleyen bir şurup verdi ama hiç fayda etmedi, eve geldik 3 kere daha kustu. Genellikle Çubuk kraker tarzi verdim ama duymadığının farkindaydim. En son biraz brokoli yedi hemen sonra yine kustu. Midesi şuanda bomboş. Tecrubelerinizi paylaşır mısınız nolur. Korkuyorum uykusunda kusar duyamam diye.. ateşi falan da yok bu arada sadece kusma var.