Deletedmom5151 bankalar ne zaman açılacak bilgisi olan varmi. Bayram tatili dokuz gün pazartesimi açılacak acaba cuma mi tanıdığı olan varsa yardımcı olabilirmi
Icot Deletedmom5151 Arife günü yarım gün çalıştı izin almayanlar. Cuma günü de açık. Sadece izinli olan personeller olmaz. Kalanla devam edilir.
Fatmanaz Deletedmom5151 bende nizipteyim bankada altınlarım var yarın kaynımın nişanı var ve ben altınlarımı unuttum sinirden ağladım durdum
Deletedmom5151 Fatmanaz Nizip e gidip geliyoruz sürekli bi cafe falan oralarda var zaten vakit gecirecek😀 orda da kıyafet bulmak zor ya kapalıyım bi gün doğru düzgün bisey bulamıyorum
Fatmanaz Deletedmom5151 ben açığım canım lcw sen alıyorum genelde bide Sanko bide net alışverişi yapıyorum
Deletedmom5151 Fatmanaz açıklar için seçenek çok ya lcw da pek bulamıyorum ben eşim ordan alırda vayro ya gidiyorum cemo villa geçen hadiseye baktım yok anam yok😀😀
Fatmanaz Deletedmom5151 ben sevmiyorum oraları eşim zaten mecbur Antep’ten aldığı için sürekli gidiyoruz ona alırken banada alıyoruz ☺️ Nizip alternatif yeri değil sen Nizip e uyanacaksın Nizip sana değil ☺️ Ama yaren kapalılar için çok iyi