8 aydır ne gecem kaldı ne gündüzüm uyumuyor uyumuyor artık dayanamıyorum sesimi yükseltiyorum sert bi şekilde pışpışlıyorum sonra da vicdan azabı çekiyorum ya bebeğim yaptıklarımdan etkilenir öfkeli bir Birey olursa diye siz nasıl başa çıkıyorsunuz öfkenizle