İki buçuk aylık bebeğim dün geceden beri ishal oldu ne içerse içsin daha göğsümdeyken hemen çıkıyor sabahtan beri kaç bez değiştik bilmiyorum. Burada hastaneye gittik gün içinde şurup yazıp gönderdiler hafta sonu olduğu için başka doktor imkanıda yok. Muz yedim yinede fayda etmedi. Bildiğiniz biseyler var mı yaa ? İshalin çözümü var mıdır ya çok korkuyorum sıvı kaybedecek diye. Zaten kilosu çok az ne yapacam bilmiyorum. Yardımcı olursanız çok sevinirim ☺️