Murathannn İlk dogdugunda sleepy kullandım ama sızdırma yaptı molfıxe gectım sonra oda oyle kıyafet degıstirmek zorunda kalıyordum hep üatğnü degıstirmekten nefret eden bebekle asırı zor oluyodu sonra baby turco ya geçtim cok rahat ettm hıc sızdırmıyor aksam 8 gıbı almıyrm sabah 8 9 a kadar hıcte sızma olmuyo cok sukur 10 aylık olmak uzereyız