Allah askınıza sız napıyosunuz bı yandan rmmeyı bırakmadı sürekli benle bısıyler yapmak istiyor odadan odaya geçerken bıle eleme tutuşup gidiyoruz hıc bırakmıyo pesımı .hep kepçe cızgı film ızleyelım ister oyuncaklarıyla tek oynamaz.kitap okurum yerinde 2 dk durmaz .napcan böyle bılmıyorum esımde cok yoğun calısıyor cok bunaldım .sızın çocuklarda boyle mı normalmı bu .bu ara cok ağlıyor herşeye ama istediğini yapmayınca kendini oradan oraya atıyor alt kattaki merdivenden sesleri dınlıyodu .benım çocuğum bu ağlarda günlerde yanı .her istediğini yaoıcakmıyım apartmana ses olmasınndıye