Sefeff hala ikili kelimesi yok kızımın 21 aylık olmak üzere. Derdini anlatıyor ama tek tek kelimelerle. Anne, anneanne Aysima ihhi ihhh yapıyor mesela. Anneannesi gitti aysimayi yanında götürmedi diyor bunun gibi. 18aydan sonra anne gel baba git gibi iki kelimeli cümleler olması gerekiyormuş yavastan. Zamanla olur bence kasmayın. Çocuğunuzu en iyi siz tanırsınız.