Seymacr kendisi bıraktı sadece aç olduğunda uyanır ama güzelce besleyip uyutuyorum sütümüde sağıp verirdim geceleri emzirip uyursa acıkırdı memeyi tam boşaltmadığı için, bende doktoruma sordum zaten 2.ay bitince gece beslenmesine gerek yokmuş 1-2 sene gece beslenmesi yapanlar var bebeğin gece uykusunun bölünmesi gelişimini etkiler ve gece yeme alışkanlığı kazanır buda sağlıksızmış