Karacatugce canım gazi olması çok normal. Sadece anne sütü alıyorsa kabız olmaz. Zaten 8 güne kadar yapmaması normal. Gaz için biogaia nurse harvey kullanabilirsin, sen kendin yediğin herşeye uysun ya da uymasın kimyon dök, çayını iç demle ve 1 çk bebeğine verebilirsin( bunu doktoruna danış ama biz onay aldık çünkü) saat yönüne doğru karnına masaj yap. Ayaklarını karnına doğru çek tekrat düzelt. Mutlaka gazını al.