Aselezgii Kızlar bu durum canımı çok sıkıyo. İdrarım yokken bile hapşırsam mutlaka kaçıyo. Sürekli günlük ped kullanıyorum. Yaşam kalite düştü resmen hep böylemi olucak başına gelen varmı???
Meryem3858 Aselezgii ya bnde öyleydim ama azda olsa gecti 6 aydan sonra düzeliyo ama afedersiniz bide bnim oramdan gaz cikiyo sürekli cok rahatsiz oluyorum sizdede oyle oluyomu
Deletedmom_13 Aselezgii Kegel egzersizi yapmak gerekli. Ordaki kaslar deforme oluyor doğumdan dolayı. Kasları geri sıkılaştırmak için günde aklınıza geldikçe yapın zamanla toparlanacaksiniz
Aselezgii Meryem3858 doğumdan sonra bir ay kadar oldu çok rahatsız edici. Çömelip ayağa kalktığımda oluyodu. Şimdi geçti ama sizin geçmedimi ?
ZehraAktas02 Aselezgii O zaman benimde henüz tam geçmiş değildi, hele ki ilk 1 ay hiç tutamadım akıp gidiyordu kendiliğinden şu an 5 aylık geçti, belki sizinde bu şeklide olur geçer
Aselezgii ZehraAktas02 yaa inşallah geçer benimde. Oraya tekrar bi müdahale yaptırmak istemiyorum ama geçmezse mecburum
ZehraAktas02 Aselezgii Tabi, inşallah geçer ilk doğummu? Benim ilk doğuma böyle bir sıkıntım olmadı ama 2. Doğumumda oldu
aziz_sevara Aselezgii benim geçmişti ama uşuttuğumdan sonra tekrar olmaya başladı. Arkadaşın dediği kegel egzersizini yapıyorum az var yinede. Doktorum çok az kişide olur dedi müdahale ye gerek yok geçer demişti.
Aselezgii aziz_sevara çok az kişide olur bizim başımıza gelir zaten hep 🤦🏼♀️ İnşallah geçer ya egzersize başlıycam hemen
Meryem3858 Alperinannesiii insallah düzelir ya bide esimin yanimdada oluyo yanlis anlicak diye cekiyonuyorum😂😂😂