Merhabalar, okuduğum yazılara göre bebeğin bu günlerde anne babasını tanıyıp onunla konuşunca sakinleşmesi veya gülmesi gerekiyormuş benim bebeğim pek tepki vermiyor gaz sancısı olan bi bebek böyle olabilir mi sizin bebekleriniz size ne zaman tepki verdi, gülümsedi