Bebeğim tam 2 aylık bugün sabahtan beri iki defa bezini degistim sadece iki kere çişini yaptı ve cisinin rengi çok koyu renkteydi acaba doymuyormu sürekli emziriyorum ve hep emmek istiyo sütüm mu yetmiyor acaba biraz önce mama yaptım 90 CC ama 10 CC içti ve daha istemedi emmedi de uyudu hemen kilosu da 5100 doktor zayıf doğmuş ama kilosu iyi dedi kontrolde bugün ilk defa böyle oldu hergun en az 5 cisli bez alırdım sizce mama vermeye mi baslamaliyim baslayacaksam kaç kere kaç CC vereceğim ne zaman vereceğim hem emzirip hem mama mi verecegim hiçbir bilgim yok