Yeni yürümeye başlayan çocuklarda böyle oluyor diye biliyorum normal olabilir ancak yine de içinize sinmiyorsa bir ortopediste görünebilirsiniz aşil tendonu ile alakalı olabilir benim bebeğimde pes ekinovarus vardı topuğu yukardaydı bunun bir sebebi de aşil tendonunun sert olmasıydı ama içinizi ferah tutun muhtemelen bir sorun olmayacaktır