Cambardak papatyam_ 6. Ayda ve şükür düzenli devam ediyor 1 yıla kadar normal miş dr dediği ve ekleyeyim adet olmamanız hamile kalmanıza engel değilmiş kalınabiliyormuş korunmak şart istenmiyorsa
HavvaHalil95 papatyam_ ya bende 16 Eylül de sonra 17 ekim kasım da olmadım korkuyorum hamile kalırsam diye ilaçta kullanmadım gecikse
Meryem3858 HavvaHalil95 bnde 4 ay sonra adet oldum sonra kazara biseyler oldu simdi dört gözle adetimi bekliyorum cok korkuyorum😂😂
Cambardak papatyam_ evet herşeyi normal kabul ediyorlar ama çok uzun günlerce lekelenme isr dr gidin hormonlarınıza felan baksınlar
Cambardak papatyam_ muhtemel vitamin değerleriniz düşük ondan oluyordur sağlık ocagında kan testi verin derim ben bu birçok vitamini içinde bulunduran ilaçlardan sonra benim doğumdan sonra vücudum düzeldi kendimde yani kansızlık b12 gb
Ulkuverasmom papatyam_ 6. Ayda oldum hatta tam 6.ay kontrolüne gitmeden bir gün önce oldum 9.ayda da ikinciye hamile kaldım 🤷🏻♀️
Zeyno123 Ulkuverasmom ayy şaka mı allah yardımcın olsun canım bi yandan güzel ama ikisi birden buyuyecek
Zeyno123 papatyam_ bende böyle bi post açmıştım bazı hanımlar 1 sene olmuyomuş bende 3 aydır olmuyorum