Bebeğim neredeyse 3 aylık olucak ama gündüzleri hep kucakta uymak istiyor, yatana koyduğum an uyanıyor. Butun gün hic başka iş yapamıyorum. Geceleriyse tam tersi uyumadan önce 30 dk kadar kucağımda uyuturum sonra yatağına bıraktığımda bi güzel uyur sabaha kadar. Ama gündüzleri işim çok zor. Bizim gibi olup çözüm bulan var mı.