Nesli06 bizim ki akşam en erkek 11-12 de uyuyor ya sabahta 10,30-11 gibi uyanıyor uykusunu nasıl düzene sokucam bilemiyorum.Bu aralar çoğu yemeği de reddediyor.Koltukta hiç oturamıyorum yerde oturmamı istiyor benden tutunup ayağa kalkıyorNormalde cana yakın bi çocuktu herkese karşı şimdi yeni gördüğü kişilere karşı ağlıyor