merhaba 4. ayda belirtiler basladı doktorumuzda cıkarıyor dedi. Asırı salya diş etlerinde çizgi oluşumu kızarma huysuzluk hepsi belliydi. 5 ay 5 günlük olduk ama hala diş yok. bebeğimin uykuları inanılmaz bozuldu sürekli mızır mızır hic durmuyor artık o kadar yoruldum ki🥲 ne zaman cıkacak bu diş? belirtiler devam ediyor diş etide engebeli inişli çıkıslı olmus herseyi ısırıyor ama bilmiyorum nerdeyse 1,5 aydır bu asamadayız uyku ve huysuzluk ise son 10 gündür iyice arttı