_YanakReisinAnnesii babababa diye babildadiktan sonra ilk kelimesi baba oldu haliyle 😅
Sonra acıkınca mama demeye başladı , emzik isterken meme diyor.
3 gündür de baba gak gak demeye başladı 😅 kalk diyor , uyundirmak için .
Ulan küçük fare , o kadar şeyi diyor bı anne demedi 😅😅