[silindi] benim bebeğim de öyle şuna 1 ay 21 günlük olduk halen aynı düzenli olarak 3. Günün sonunda çıkıyordu bu hafta 5 gündür çıkmadı napacağımı bilemedim sancıdan okunmaktan yerinde duramıyordu fitildende küçük minicik ince bir parça kalıp sabun hacı Şakir’i kesip zeytinyağ döküp verdim 5 dakika sonra ıkındı çıktı bende o da rahatladı ama ben bir dahaki doktor kontrolüm de tekrar diyeceğim artık küçük değil 2. Aya gireceğiz hep mi böyle devam edecek bilemiyorum içim gidiyor