illa saat başı yada 2 saatte bir değil hem arada kurulacak bağ hem sütün gelmesi hemde sarılık riskine karşı bebek her meme istediğinde emzirilmeli ama emzirme süresi 2-3 saati geçmemeli çünkü 2-3 saatte içilen sütü sindirir acıkır acıktığında şekeri düşebilir ve daha çok uyku hali yapıp açlığını anlayamayabiliriz. ben emzirme bittikten sonra 2 saat bekliyorum eğer uyuyorsa sakin sakin uyandırmaya çalışıyorum