Oğlum 1 ay 25 günlük ancak emerken rahat ememiyor çoğu zaman. bir kaç dakika sonra karnına guruk guruk gaz giriyor hissediyorum. 10 dakika emiyor genelde arada gaz çıkarıp devam ediyorum ama bu kadar gaz girmesi normal mi biraz da tazyik var sanki göğsümde bununda etkisi olabilir mi ne zaman nasıl düzelecek bu? Bu gaz işinden dolayı dışarıda da rahat emziremiyorum birkaç dk sonra kucağıma alıp patpat yapmam gerekiyor sürekli. İşin garip yani gece emzirmesinde böyle bi sorun yaşamıyorum emiyor gazı üstten çıkarıyor rahat rahat uyuyor sonra ama sabah alttan baya yapıyor gece birikiyor sanırım