Durum2021 oğlum 3 aylikmis hamile kaldığımda. Araları tam 12 ay. Üstelik 3.sezeryandi. Açıkçası korkutmak istemem ama bence kendinizi buna hazırlayıp gitmeniz daha doğru. Benim 3.oldugu için daha zordu tabi. Sizin ikinci olacaksa daha kolay olur. Hepimiz biliyoruz sezeryan sayısı arttıkça risk de artar. Arası yakın olunca da risk artar. Doğuma kadar gayet rahattım. Doğumum da sorunsuz geçti. Sadece doğum sonrası iyileşmem diğerlerine göre çok daha ağrılı oldu. Daha yeni ameliyat tekrar gebelik daha eski dikişler tam iyileşmeden tekrar dikiş. Tabi mantıken de prenses gibi bir doğum beklenemez. Diğerlerine göre dikişin ağrısı rahimin kendini toparlaması daha zor oluyor. Ağrı kesiciler vs hafifliyor tabi. Birkaç gün sonra oda geçiyor. Benim mesela ilk 4 gün ciddi ağrım oldu. 5.gune hiç ağrım kalmamıştı.