Merhaba. Bebeğim 9 ay 8 günlük. İlk disi geçen hafta çıktı. Bu 3 gündür mamayı ağzına bile sürmüyor. Gündüz ek gıda alıyor doyuyor ya da açlığını çok hissetmiyor ama geceleri açlıktan uyuyamiyor. Çalışıyorum ayrıca meslegimle ilgili bir kursa katılmak zorundayım sabahları erken kalkıyorum hiç dinlenme fırsatım olmuyor. Geceleri uyuyamadigim için de çok bitkinim her an bayılacak gibi hissediyorum.
Bu mama reddi neden olabilir ? Disten mi yoksa bu aylarda atak falan mı var ? Geçici mıdır ne zaman rahatlariz ? Bu durumu yasayaniniz var mı ? İnanın çok çaresiz hissediyorum. Yapabileceğim bişey var mı yardımcı olursanız çok mutlu olurum