Maviimm Önlem her zaman önemli, kesinlikle tedbiri elden bırakmayın ama her çocuk her hastalık cidden farklı. Bana da ilk aşısından önceden Calpol ver boşuna ateşi çıkmasın demişlerdi. Bunu uygulayan anne de çok fazlaymış. Ben de henüz çocuğun bünyesini tanımıyorum yoktan yere neden ilaç vereyim. Bırakayım ateş yaparsa da vücudu tanışsın, savaşsın. Zaten ateş ölçerim var, dağ başında yaşamıyorum. 37,5 olursa veririm ilaç daha yükselirse giderim hastaneye dedim. Hiç de ateş bi şey olmadı. Tedbirli olun ama çevreye değil, bilime kulak verin lütfen. :) Tekrar çok geçmiş olsun.