Gzdealibugra41 gecenlerde komsumun ogluda 50kuruş yutmuştu doktora götürmüş doktor bir hafta bekleyelim demiş gaitayla çıkar demiş tabi çıkmamış çıkmazsa operasyonla alırız demiş çıkmatınca annesi götürdü tekrar doktora demiş doktor istersen bir hafta daha bekleyeli istemezsen operasyon yapalım demiş oda bekleyelim demiş 10 gün sonra çocuk gaitayla çıkarmış ama çok zorlanmoş tabi dogal yolla olunca sancılı bir çıkarma işlemi olmuş sanırım tabi parayla dögme aynı degil inşallah sizin kisi kolay atlarır bu durumu dogal yolla