Cimbomlu190553 Bir buçuk iKi ay oldu kakasını tuvalete yapmıyor, aciyo diyo
İlk zamanlar altına yapsın önemli değil bı sure sonra rahatsız olup vcye yapar diyordum.
Baktım altına yaptıkça rahatsız olup kakasını tutmaya başladı
Tutunca kabız oldu , bu kez gerçekten acımaya başladı.
Bende kaka yapacağı zaman bez takıyorum Sikmasindan iyidir, henüz çözüm bulamadim