Mervecoban45 zeynepmommm benimki doğduğundan beri gözyaşı döküyor ben normal sanıyordum bu aylarda mı başlıyor
PelinByrktr zeynepmommm evet tabii artık dökmesi çok normal 3 aydan sonra gözyaşı üretimi başlar bebeklerde
zeynepmommm Mervecoban45 benimkisi ilk defa şimdi döktü belli bir aydan sonra başlıyor diye biliyorum
Dogacdmn2020 zeynepmommm benim bebeğim doğduğundan beri gözyaşı dökğyor hemde bizler gibi gayet normal 😀
Sibel_87 zeynepmommm benim ilk kızım doğduğu günden itibaren hep gözyaşı dökmüştü hatta doğumda yanıma koydular bi baktım gözyaşıyla ağlıyor çok. Şaşırmıştım 😀
Dogacdmn2020 zeynepmommm hiç götürmedim gayet normal bence bi sıkıntı olsa aşı olurken hemşire söylerdi
Sibel_87 zeynepmommm doktora sormadım ki normal diye düşündüm.Kızım 7 yaşında hala aynı en ufak bi üzüntüde hemen gözyaşı düşer 🥲