Bulutbey IceLady eşim ve ben birbirimize çok benziyoruz. O yüzden oğlumuz ikimize de benziyor. Ama tabi onun tarafı eşime benzetiyor. Hatta ikimiz de kıvırcık saçlıyız oğlumun da saçları kıvrılmaya başladı. “Babasına çekmiş” lafları dönüyor gülüp geçiyorum
nelmali IceLady kendi bebekligimi doğurmuşum gözler haric birebir ayniyiz her goren annesinin aynısı sana benzememiş diyor eşim deliriyor 😅
Taazzeeaannee IceLady Herkes anneme ve erkek kardeşime çok benzetiyor kızımı ben de erkek kardeşime benzetiyorum daha çok
Duyguss21 Rubab_Mommy tam tersi esimin tarafı bana benim tarafim eşime ben çoğunlukla bana babam annem kendine esimin akrabaları kaynima kaynim…😂😂😂uzar gider böyle valla benide iyice bozdular artık bilemiyorum kime benziyor
anakraliceee @IceLady büyük oğlum kayinpederime,küçük oğlum babama 💙ikiside dedeleri huy görünüş olarak da birebir benziyorlar🌸
Rubab_Mommy Aysehris yaa😂bende bazen diyorum bana benzemiyo hic eşimde boşver karakteri benzesin sana diyo .Kendince avutuyo beni🥲😂
DurununAnnesi12 IceLady kızım bana benziyor eşimin tarafı tutturmuş anneyle alakası yok eee benden çıktı bu çocuk neymiş aynı babasıymış babası çok saçlıymış benim bebekliğimi görmeden bide bende saçlı doğmuşum🤷♀️