Sevgili anneler ben hamilelik öncesi sigara kullaniyordum.Hamilelikte hic kullanmadim canim istemedi.Dogum yaptim 1 hafta oldu smdi sigara aklima geliyor.Yeni dogum yaptgim icin kabizliktan dolayi bir tane ictim ve hosuma gitti tekrardan icmekten korkuyorum.Aranizda icen var mi? Öneriniz nedir? Emzirmeden önce mi iciyorsunuz kac saat bekliyorsunuz? Cevaplarinizi bekliyorum.Ilk dogumum yardimci olmanizi istiyorum.Tesekkurler herkese🙏🏼