Merhaba yeni bebeğim oldu 15 günlük, emzirme konusunda hala kafamda çözülmeyen soru işaretleri var bi yardımcı olurmusunuz?
ben bebeğimi emziriyorum göğüsümün ucu olmadığı için slikonla emziriyorum ce bebek tutuyor bi sıkıntı yok fakat bebeği sık emzirip uzun süre göğüsümde tutmama ragmen süt sagıp verdiğimde yada mama verdiğimde hiç doymamıs gibi 60 ml içiyor
acaba ben bebeğimi doyuramıyormuyum yada fazla mı istahlı nasıl emzirmeliyim takviye yapmalımıyım süt sagıp yada mama ile cok kafam karısık 😞😞