Mugerrr Mrsbiyolog benim bebeğimde de var. Çok gazı oluyor çok ağlıyor biz biogaia ve relactaz kullanıyoruz. Gaz damlası vermedi doktor bize
Helogirl busrayasin alerjik olabilir mi? Bizim kız da 5 aylık hala çok gazlı. Ama alerjik oldugunu öğrendik. Egzaması çıktı, şimdi diyetyeyim. Egzama çıkmasa bile alerjik olabilir. 4 aydan sonra gaz geçmiyorsa alerjiden şüpheleniyorlar. Aklınızda bulunsun
Melekatak busrayasin altı ayda geçti benim de erkek bebek geç oluyor biraz ama belki laktoz intoleransı falan vardır ben doktora gitmiştim çünkü