Merveensarelisa Hamileyken zaten kramplardan çektim hep magnezyum kullandım sezeryanla doğum yaptım 17 gün oluyo hala geceleri kramplarla uyanıyorum acaba magnezyum kullanabilirmiyim emzirirken bizde dizlerim çok agriyo hamileyken böyle bsy yoktu
Arifeeee Merveensarelisa benim bilek ağrılarım tutulmalarim 1 yaşında geçti desem size .. benim kadar sürmese bile 17 gün çok erken . Sabredin biraz daha.magnezyum içebilirsiniz. Sonuçta hamileyken içtiğiniz bir şeydi