Asilgonca Oğlum 16 aylık artık emmiyor yani gelip istemiyor emmek gecelerinde uyanmıyor artık 2 gündür böyleyiz sanırım bıraktık memeyi. Doktorumda artık bırakabilirsin dedi. Sizler ne zaman bıraktınız 😊😊
ilkbahar Asilgonca bebeğim 18 aylık ☺️ 2 yaşına veya en geç 32 haftaya kadar bıraktırmayı düşünmüyorum 🙂
Rubab_Mommy Asilgonca 2 yaşina kadar emzirmek istiyodum ama 9 aylikken meme reddi yaşadik ve aşamadik maalesef🙁
Umutegem Asilgonca 25 aylikti 1.5 yasindan sonra sadece uykuya geçişlerde gunde 2 yada 3 defa anca emiyordu dhaa sonra biraktirdim
Mrsbiyolog Asilgonca keşke bizde o kadar emebilseydik😔 5. Ayda sütüm bitti o yüzden otomatik olarak bırakmış oldu
Asilgonca ilkbahar tercih meselesi emmeyi seviyorsa emsin tabi benimki gelip istemiyor artık vallahi 😂