Yaa kızlar kafayı yemek üzereyim 2 ay 11 günlüğüz 1 gün arayla muhakkak kakamızı yapıyoruz bu çok güzel bişey ama her seferinde sırtına kadar kaka yapıyor ya valla delirmek üzereyim kakası biter bitmez hiç beklemeden alıyorum altını ama bir açıyorum bütün sırtına yapışmış zıbını donu her yeri kaka 🤭 iki sefer zıbın kestim kafasından çıkacak gibi değildi bezde 1 gram boş yer kalmıyor maşallah ama ben her seferinde zıbın kesersem batarız 😂 molfix 3 numara kullanıyorum yani tam da oluyor ben anlamadım nasıl çıkıcam bu işin içinden bugünde tam 5 kere üst değiştirdim yarım saat önce bile taktığım bezden çiş geçmiş yan tarafından normalde çok uzun süre almayınca geçiyor evet ama bugün ilk defa her seferinde geçti ne yapıcam ben böyle 🤯😭