Merhaba, oğlum 5 ay 5 günlük bugün doktora gittik. Artık yavaş yavaş tadımlara başla dedi. Anne sütü + mama ile besleniyor. Sebze püreleri ve yoğurt bir de elma püresi dedi. Ama oğlum o kadar huysuzlandı ve ağladı ki detay konuşamadık. Bir çay kaşığının ¾ü kadar ver dedi. Ama günde kaç kez vermeliyim ve artık su vermeye de başlayacak mıyım? Şimdiden teşekkürler