Arkadaşlar kızım bugün 19. Ayına girdi sabah 9 da kalkıyor gece en erken 11 de geri uyuyor. O da benim çok zorlamalarim sonucu uyutabiliyorum. Gece de zaten sabaha kadar sürekli uyanıyor emziriyorum. Gündüz sıfır uyku olması normal mi . Sizlerde bu durumu yasayanlar var mi. Ne zaman atlaticaz ne kadar sürüyor gerçekten çok merak ediyorum. Cevaplarınız için şimdiden teşekkürler. Bu arada sabah erken uyandırma yöntemini de denedim gündüz uyumasi için ama o da nafile aynı gece uyudu tekrar