IceLady 5,5 aylık oglum kolunun bu sekilde olması normal mi sizce aşı yapılan yer sanki iltahap varmıs patlıcak gibi duruyor ama öyle değil kuru.
Sedakcby IceLady çok normal böyle olması. Bebeğimin de 5.ayda bu şekilde olmuştu şuan 9 aylık kabuk şeklinde pempelesti duruyo öyle
Kaderlmc IceLady ebe yara olur kabarır iltihap gibi olur akabilir bile sakın sıkmayın liflemeyin demişti bize bu aşının tuttuğunu gösteriyormuş iz kalacak işte bundan sonra
Meryem3476 IceLady verem.asisi sonrasi çok normal dedi bize hemşire vücudun aşıyı kabul ettigini gosteriyormus
IceLady Sedakcby normal yani değil mi doktora göstermeme gerek var mi geçer diye beklıyorum gecmıyor da
Sedakcby IceLady geçmiyo sadce ay ilerledikçe kabuk bağlıyor kalıyo öyle. Dokunmayın siz.. Aşı yaparken Hemşirenin bilgi vermesi gerekirdi. Hemşire bize demişti aşı yeri akabilir şişer şu patlagi olur endişelenme diye o yüzden çok normal 🌼
Tugbapoyraz 4 buçuk aylık oglumunda aynı şuan ebeye sorduk yıkarken giydirirken dikkat edin sadece dedi
Sevvalinannesi IceLady Bizimki de aynı geçen gün banyodan sonra iltihaplı gibi olmuş herhalde sıcaktan. Sonradan geçti
hunilimomm IceLady evet normal canım verem asisi yapıyor benim kızımda da olmustu sağlık ocağına götürdüm hemşire normal dedi sıkma elleme iltihap akar onu sil sonra kuruyor
Balkupum2505 IceLady normal cnm merak etme oglumun daha kotu olmustu ama kendiliginden geciyo hic ellemeyin giydirirken falan dikkat edin o kendiliginden atar telaş yapma