Merhabalar bebeğim 26 günlük, sadece karnı aciktiginda uyanıyor, emince yine uyuyor. Sarılık problemi görmedi doktor ama kontrolden baya zaman geçti. Ben bu durumda bir sorun görmedim yeni doğan çok uyur diye düşündüm. Ama eşimin ailesi sürekli uyansın gece uyumaz vs diyor, gece uykusu bölündüğü oluyor ama gaz sancısı olunca. Gün boyu uyuyup gece yine beslenme dışında uyuduğu günler de var. Demem o ki, haklılar mi? Uyanık mi olması gerekir