Oğlum 16 aylik ama isaret parmağını hic kullanmiyor bu otizm belirtisi mi onun dışında bazı komutlari yapmıyor kendi isteyince yapıyor otuzun belirtileri nelerdir bunu yaşayan anneler var mi değişik hareketleri yok el çırpma dönme gibi veya dönen seylere bakma gibi acaba çizgifilm izliyor o yuzden olabilir mi ben calisiyorum o yuzden izletiyorlar