birrtutamsevgi canım altını aç ıslak mendil değdir. Topuğunu kibarca değil baya cimcik atarak sık, burnunu sık, gerekirse soy. Ben yüzünü yıkıyordum hemen ağlıyordu. Uyurken de vermeye çalış ben ağzını açıp içine alıyordum çenesini uyarınca emiyordu. Özellikle alt açınca ve su ıslak mendil vs deyince sinir oluyor uyanıyor. Mutlaka uyandır ve tavsiyem 2 saati bekleme 1 saatte bi uyandır emzir. Emmiyorsa uyandıramıyorsan şırınga al ağzına sıkarsın uyandırıp ben öyle de yaptım çok biberon vermemek için. Doktorum kaşıkla verebilirsin demişti şırınga daha kolay oluyordu