Bebeğim 4 aylık 1 gün önce dışarda uyumustu ki 1 saat sonra çığlık çığlığa ağlayarak uyandi ve 1 saat uyumadi ağladı hep. Dün öyle bir şey olmadi. Bugun yine uyudu 1 saat sonra çığlık çığlığa ağlayarak uyandı. Bu sefer kisa surdu kucagima aldim sakinlesti bir 5-10 dkya yatti. Bir 5-10 dk sonra tekrar çığlık çığlığa ağlayarak uyandı. Bir 10 dk yine kucakta sakinleşti uyudu sonra yatağa koydum. Daha öncede uykudan uyanir aglardi ama boyle çığlık atmasi ve dakikalarca susmadan devam etmesi garip geldi. Kucağıma alincada sakinlesmiyor dakkikalarca çığlık çığlığa aglamaya devam ediyor kucağımda. Böyle bir şey yaşayan var mi ? Normalde gece uykularinda pek sıkıntı yaşatmaz bebeğim. Gündüz sıkıntılarımız oldu ama onlarda düzeldi son zamanlarda derken gece böyle bir şey başladı. Gündüzleri arada olurdu böyle uyanmalari ama kucağa alinca sakinlesiyordu. Ne yapmaliyim. Uyku gerilemesi mi diye baktim ama çığlık çığlığa uyanma diye bir sey yazmiyor onda. Bilemedim ne yapacağımı gecer mi acaba ne kadar sürer neden olabilir ne yapmaliyim fikri olan var mi doktora da danismayi düşünüyorum zaten aşıya gitcez bayramdan sonra. Ama varsa bilgisi olan bakiyim deneyeyim sorayim. Biraz uzun oldu vaktinizi aldim ama detayli anlatmak istedim tam cevaplar alabilmek icin. Yardimci olursaniz sevinirim...