sulekskk Kızlar sezaryen sonrası baş ağrısı çekenler neler yaptılar? Bir hafta oldu doğum yapalı bugün acayip başım ağrımaya başladı 😥
Karannn sulekskk canım spinal olmuştum 2 gün sonra ensem tutuldu başımda bir ağrı ama ölmek istedim öyle böyle değil çektiğim ızdırap 2.gün dayanamadım hastanede ağrı kesiciyle kas gevşetici yaptılar
laliko35 sulekskk ben ameliyattan çıkar çıkmaz su içtim ebeye sorup migdem bulanmayınca hemen nescafe içtim ama sade süt tozsuz ve şekersiz çok iyi geldi hiç baş ağrısı çekmedim int okumuştum iyi geliyor diye yazıyordu
Maheste sulekskk sezeryandaan çıktıktan sonra doktorum direk sade nescafe ve bitter çikolata bol bol yiyip iciceksin dedi ve öyle de yaptım şükür hiç baş ağrım olmadi tavsiye ederim