Zeynep-alya Aptamil kullanırken fazla alıp depolamıstım ama şimdi alerji maması kullanıyorum oyuzden satıyorum normL fiyatı 155 tl https://imgyukle.com/i/k27uTx https://imgyukle.com/i/k27rOY https://imgyukle.com/i/k27y20 https://imgyukle.com/i/k27CAv https://imgyukle.com/i/k27QRq
Balkabagi92 Zeynep-alya şuan bebeği 4,5aylık alıp stok yapmak isterim aslında eşim şuan uyuyor uyanında dönüş yapsam size
Balkabagi92 Eğer sizin içinde sıkıntı olmazsa eşin ayın 10 da mmaş alıyor o zaman 2 kutu kadar almayı düşünüyoruz alıcı olmazsa eğer o zamana kadar bekletmeniz mümkün mü
Zeynep-alya Balkabagi92 bu elimdekileri sattık şuanda ama önceden sipariş ettiğim vardı 3 kutu iptal edemiyorum onlar geldiğinde gönderebilirim onlarda aptamil 900 gram 3 kutu
Umii Zeynep-alya bende almak isterim ama burda satış nasil yapılıyor parayi gonderip ürünü yollamasanız nasıl olacak herhangi bir guvence yok kusura bakmayin lütfen 🙏🏻burda cok fazla dolandırıcılık postu okudum
Zeynep-alya Umii evet haklısınız bende ilk defa satıcam bilmiyorum nasıl oluyo ya sizde ben gönderdikten sonra ücreti göndermeslerse diye bende korkuyorum nasıl oluyo bilmiyorum ki numaralarımızı alalım isterseniz telefonda konusalım
Zeynep-alya Umii bide suan elimdeki mamaları sattım önceden sipariş ettiklerim vardı iptal edemedim onlar gelicek onları gönderebilirim 3 kutu 900 gram aptamil onlarda