KutayinAnnesiii Hanımlar tat koku kaybı yaşayıp negatif çıkan oldu mu hiç? 3 gündür boğazım ağrıyordu şişmişti antibiyotik başladık dün sabah. Akşamına da tat koku almamaya başladım dünden beri. 8.5 aylık oğlum emziriyorum 2 doz aşımı da oldum. Ne yapabilirim yardımcı olun lütfen
kutgun KutayinAnnesiii benimde boğazlarım ağrıyor gribim tat alamıyorum koku hafiften var ama şüphelenmedim covidten normal gripte de olabiliyor burun tıkalı olduğu için acaba sizde burun tıkanıklığı mı var ekstra
aley_ckmm24 KutayinAnnesiii ben geçen hafta aynısını yaşadım allaha şükür bişey çıkmadı şuan burnum tıkalı olduğu için çok fazla kökü alamıyorum. Galiba grip bile mutasyona uğruyor çünkü ilk defa başıma geldi tat koku kaybı korkmuştum evden de market dışında çıkmıyordum
KutayinAnnesiii kutgun bir tıkanıyor nefes alamıyorum bir açılıyor ama açıldığında hiçbir koku alamıyorum ilk defa böyle bişey geldi başıma
kutgun KutayinAnnesiii benim içimede kurt düşmedi değil en iyisi test vermek ama inşallah griptir şu zor zamanda hiç sırası değil 🤦🏼♀️
BurcuBrc Geçen hafta biz de olduk önce kızım grip oldi sonra eşim ve ben oldum . Negatif çıktı test iki gün koku tat kaybı oldu sonra gceti burun akıntısı hapşırık vardı sonra burun tıkandı ama boğaz ağrısı ile başladı yeni toparladık ağır bir grip geçirdik.
KutayinAnnesiii BurcuBrc ay içim rahatladı grip olabileceğine sevinir mi insan ya 😂 inşallah benim de öyledir çok sağolun
KutayinAnnesiii aley_ckmm24 evet ben de ilk defa koku tat kaybı yaşıyorum hayatımda boğaz ağrısı ve şişliğiyle başladı ilk önce dün akşam da tat koku gitti. Gidip gelip sirke kokluyorum ama tık yok 🤭 inşallah bununla atlatırım ben de rabbim düşürmesin kimseyi çok sağolun
BurcuBrc KutayinAnnesiii Oyledir merak etmeyin bizde çok korktuk ama grip salgını var ama bu çok ağır geçti bizim halsiz yoğun hissettim ben hep
RuzgarMommys Neye göre antibiyotike başladınız? Gidip muayene olup pcr testi vermeniz gerek %80 covitsiniz dir Bende 2. Gün oldu tat koku gitti :/
KutayinAnnesiii RuzgarMommys doktora durumumu anlattım o verdi antibiyotik. Umarım o %20 lik kısımdayımdır…